עו"ד דוד פורר: "קץ הדמוקרטיה זו סיסמא שגויה"

אסתי פלד No Comments on עו"ד דוד פורר: "קץ הדמוקרטיה זו סיסמא שגויה"

עורך הדין דוד פורר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "כשבית המשפט פסל את דרעי לפני שלושים שנה הסיבה הייתה שלא תהיה פגיעה של אמון הציבור במערכות השלטון. זה שאריה דרעי נבחר עכשיו עם 400 אלף קולות, מראה שהאמון לא נפגע" | האזינו

צילום: אסנת רום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת המשפט שייערך מחר בבג"ץ בעניין מינויו של דרעי לשר ובעניין התיקון לחוק היסוד, שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם עו"ד פורר שנתן את פרשנותו המשפטית.

עו"ד פורר: "התיקון של חוק היסוד הוסדר, מה שעומד כרגע על הפרק, זה שיקול הדעת במינויו של דרעי. אני מניח שבג"ץ לא יתערב בעצם החוק, וזו דעתה גם של היועצת המשפטית לממשלה".

"כשבית המשפט פסל את דרעי לפני שלושים שנה הסיבה הייתה שלא תהיה פגיעה של אמון הציבור במערכות השלטון. זה שאריה דרעי נבחר עכשיו עם 400 אלף קולות, מראה שהאמון לא נפגע" הסביר פורר.

"יש עוד דבר והוא, שדרעי דווקא יכול להיות שר טוב בממשלה, צריך לקחת גם את זה בחשבון, אני רק לא רואה איך בדיוק, כי אין תשתית לדעת שהוא אכן יהיה שר טוב" הוסיף.

"אם הרפורמות של לוין מחזירות את מה שכבר היה בעבר, זה אומר שזה לא קץ הדמוקרטיה. בנוגע לשינוי שיטת בחירת השופטים, זה כך. בעבר הכנסת מינתה את השופטים".

"לגבי פיצול משרת היועמ"ש, זה לא תקין שיש יותר מידיי כוח בידיי אדם אחד. בפרט גלי בהרב מיארה, שאין לה כל ניסיון במשפט פלילי".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות